Her kommer informasjon om SFO i desember.

Så er vi klar for desember med juleaktiviteter og kos på SFO - snø har vi også fått, men vi ønsker og mer!

Fredag 15.12 har vi julebord på SFO og da ønsker vi ALLE barna som er påmeldt på SFO velkommen. De barna som til vanlig ikke er påmeldt på fredager, ønsker vi melder seg på innen onsdag 13. desember.

Mandag 18.12 spiser vi julegrøt og går nissemarsj på SFO(kl. 13-15) og da ønsker vi ALLE barna som er påmeldt på SFO velkommen. De barna som til vanlig ikke er påmeldt på mandager, ønsker vi melder seg på innen fredag 15. desember. Denne dagen er det IKKE svømmegrupper!

Fredag 22.12 er siste skole- og SFO dag før jul, vi ønsker foresatte velkommen innom ved henting til et foreldretreff med gløgg og julekaker kl. 15-16.

Vi har utfordringer med påkledning om dagen - hver dag før vi går ut tipser vi barna om hva de skal ta på seg. MEN, det er ikke alle som følger våre råd og oppfordringer og vi får stadig tilbakemeldinger fra foreldre som syntes barna har på seg "for lite tøy". Fint om dere hjemme også kan snakke med barna om dette.

Vi ser frem til å skape en hyggelig førjulstid med barna!

Mvh Personalet på SFO

Månedsplan for november 2023

Månedsplan for desember.

MandagTirsdag OnsdagTorsdag Fredag